اینتر 3 – 2بولونیا/رستگاری در 120دقیقه

 

Guarin e Cassano in Inter-Bologna (Getty Images) 

سایت گل – اینتر توانست از کابوس شکست مقابل بولونیا رهایی یابد و برابر دیدگان طرفداران خودی این تیم را شکست دهد.

آنها از بولونیا دو بر صفر پیش افتاده بودند اما بولونیا بازی را به تساوی کشاند. در هر حال اینتر برنده نهایی بازی بود.

بازی دو تیم پایاپای آغاز شد و بولونیا بیشتر سعی می‌کرد از راه دور دروازه اینتر را به خطر بیندازد. در نهایت اینتر در دقیقه 34 گل اول بازی را زد. آنتونیو کاسانو به فردی گوارین در لبه محوطه جریمه پاس داد و او ابتدا با تکنیک خود توپ را کنترل کرد و سپس شوتی تماشایی زد که فدریکو آلیاردی بختی برای مهارش نداشت.

 

بولونیا دست به حمله زد اما سمیر هاندانوویچ در دروازه اینتر درخشان بود. آلیاردی هم یک بار در موقعیتی تک به تک توپ آلوارو پریرا را دفع کرد.

هنگامی که اینتر در دقیقه 77 گل دوم را زد کار تمام‌شده به نظر می‌رسید. رودریگو پالاسیو تازه‌وارد روی پاس ژوان توپ را گرفت و با شوتی خیره‌کننده از فاصله 20 متری توپ را به گوشه بالای دروازه آلیاردی زد. اما بولونیا تسلیم نشد و در دقیقه 84 یک گل زد. الساندرو دیامانتی با ضربه‌ای ایستگاهی با دقتی بسیار بالا توپ را به سقف دروازه اینتر کوبید.

اندکی بعد آندره‌آ رانوکیا توپ را به اشتباه به تیر دروازه خودی زد و در نهایت بولونیا با سانتر عالی مارکو موتا و ضربه آلبرتو جیلاردینو در دقیقه 84 بازی را به تساوی کشاند. سپس رانوکیا سانتر کاسانو را وارد دروازه حریف کرد اما گل او آفساید اعلام شد.

در نهایت بازی به وقت اضافی کشیده شد و پس از آن که خاویر زانتی برای اینتر و مانولو گابیادینی برای بولونیا دو موقعیت را از دست دادند، رانوکیا در وقت تلف‌شده بازی و در حالی که بازی دقیقه 120 راهم رد کرده بود روی یک ضربه کرنر با سر دروازه حریف را گشود.

اینتر به جمع چهار تیم پایانی راه یافت و با رم یا فیورنتینا بازی خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 27 دی 1391 ا 10:54 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.